dinsdag 1 januari 2013

Welkom bij D66 Voorschoten

Welkom op de website van D66 Voorschoten. De aankomende verkiezingen neemt D66 Voorschoten weer zelfstandig deel aan de gemeenteraadsverkiezingen. D66 is daarmee niet terug van weggeweest: onze partij nam de afgelopen verkiezingen niet zelfstandig deel aan de gemeenteraadsverkiezingen in ons dorp, maar steunde de fractie van ONS Voorschoten met 4 actieve leden. Veel mensen hebben het groen-witte logo en het D66-gedachtengoed in het dorp echter gemist. Daarom besloot de afdeling zich weer meer te laten zien door zelfstandige deelname aan de Voorschotense politiek.

D66 treedt aan met een deels ervaren, deels nieuwe lijst. Er is ruimte voor nieuwe ideeën en wij willen een frisse wind in de raad laten waaien waarin de meeste raadsleden elkaar al jaren kennen. Wij willen discussiëren met open vizier over de toekomst van ons dorp. We gaan uit van kansen in plaats van onmogelijkheden. Zo laat ons programma zich ook lezen: het is een herkenbaar D66-geluid en bevat nieuwe ideeën en wensen voor ons dorp.

Hier vindt u ons programma en hier vindt u onze kieslijst voor de komende verkiezingen.