zondag 2 februari 2014

Campagne van start

Zaterdagmiddag is in het centrum de campagne van D66 Voorschoten voor de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart van start gegaan. Samen met Kamerlid Kees Verhoeven gingen we in gesprek met Voorschotenaren. D66 wil weten waarom mensen graag in Voorschoten wonen. We praten in ons werk vaak over problemen en de oplossingen die D66 daarvoor heeft. Zaterdag was er aandacht voor wat goed gaat en/of hoe het beter kan en de kansen die mensen zelf in hun omgeving zien. We vroegen mensen met ons te delen wat er zo waardevol is aan Voorschoten en gingen het gesprek aan over de dingen die zij noemen. Unity TV maakte een verslag van de campagneaftrap.

1064639_1459935554219686_1831489563_o

Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart doet D66 Voorschoten weer als onafhankelijke partij mee. D66 richt zich vooral op gezonde gemeentelijke financiën, betere service door de gemeente en duurzaamheid. Stem daarom 19 maart D66 Voorschoten! Nu Vooruit!