Raadsleden en Burgerraadsleden

Sinds de verkiezingen van 21 maart 2018 is D66 met drie leden vertegenwoordigd in de Gemeenteraad: Adriaan Andringa  Jolien Schroot en Saskia Boom. Daarnaast is er een burgerraadslid actief: Fred van Dulst. Heb jij ook interesse om burgerraadslid te worden? Stuur dan een mail naar fractie@d66voorschoten.nl

Wethouder Marcel Cramwinckel

Op 6 juni 2018 presenteerden D66, de VVD en GroenLinks het coalitieakkoord ‘Duurzaam Vooruitstrevend’. Marcel Cramwinckel is namens D66 wethouder, met in zijn portefeuille onder andere financiën, ruimtelijke ordening, woningbouw en regiozaken.

Kandidatenlijst D66 Voorschoten

De leden van D66 Voorschoten hebben tijdens de interne verkiezingen de kandidatenlijst vastgesteld voor de Gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart.

Bestuur D66 Voorschoten

Het afdelingsbestuur wordt gevormd door Maarten Hilbrandie, Thijs Zandee en Chris Gerritsen

Partijcommissies

Programmacommissie (PC) De leden van de PC zijn: Peter Paul Lippinkhof (voorzitter) Saskia Boom Adriaan Andringa Manon Pont Chris Gerritsen Thijs Zandee Annemarie de Jong De programmacommissie heeft…

Hier vindt u de contactgegevens voor de D66 afdeling in Voorschoten.

Word actief voor D66 Voorschoten

Doe mee en word net als ruim 26.000 anderen lid van D66! D66 Voorschoten werkt in jouw gemeente aan kansen voor de toekomst. 21 maart 2018 mag je weer naar de stembus. Wil je een bijdrage leveren aan D66 Voorschoten?   Vul dan het volgende formulier in