• Fietsers
  • Jongeren
D66 Voorschoten voor 8

Onze mensen

Met een sterke ploeg, een mix van nieuwe en bekende gezichten, gaat D66 Voorschoten de verkiezingen in.

Adriaan Andringa

• Voorschoten is een fantastisch dorp.
    • Als we gezamenlijk als inwoners, ondernemers en politiek er de schouders onder zetten, moeten we kunnen zorgen voor een duurzame en democratische toekomst waarin het goed leven en werken blijft in Voorschoten.

Zet zich in voor:

Op de racefiets het groene hart of de duinen in, ‘s avonds een biertje op de Voorstraat, een speeltuin voor de deur voor als we straks kinderen zouden krijgen. Maar de toekomst van ons dorp staat onder druk. De financiële situatie maakt bezuinigingen noodzakelijk, maar zijn we wel in staat om voorzieningen in stand te houden? Gaan onze kinderen straks naar een goede school, krijgen ze zwemles in Het Wedde, kunnen ze genieten van een groene Duivenvoordecorridor? En wonen ze in een gemeente waar we invloed hebben op het beleid dat ons als gezin raakt, of worden besluiten op afstand genomen in ondoorzichtige samenwerkingsverbanden? Het zijn die vragen die mij hebben doen besluiten me verkiesbaar te stellen voor de gemeenteraad.

Kansen voor de toekomst

Voorschoten is een gezellig en groen dorp, midden in de drukke Randstad.

Ons verkiezingsprogramma